Wednesday 18 January 2012

Program Orentasi Jururawat U2-1 Pusat Perubatan Universiti Malaya

Hye all..
lame kan aku tk update belog aku ni..
da usang dan berabuk da pown..
maklumlah..
da makin busy dgan kerjaya sbgai seorang JURURAWAT ..
hahaha...
pdahal baru orentasi jew pown..
Orentasi kami smua start dari 3 Jan 2012 till 17 Feb 2012..
lame kan..
sbb byk program dlam orentasi tu..
Antaranya Kursus Laktasi, BLS dan Kebakaran..
ni just nk show member2 aku ngan aktiviti2 yg smpat di rakam .
wakakakaka..
Just to share to spew yg sudi nk membaca jew pown..



hahahaha.. 
yang ni mmg aku sjew aku wat khas utk si Burhan ngan Amira Murad ni..
wink wink~






ni antara yg smpat aku msukkan.. 
byk lagi sbenarnye..
cume da mlas nk msuk kan..
mlas nk edit..
wakakaka...
thats all..
Thank sbb sudi menjengah yea..
Next time aku msukkan entry baru utk kowg plak yea ..

1 comment: