Friday 13 April 2012

Press Conference ? OMG !!

KrinG KrinG !
HenPon buRuk ku berbunyi !
Adoyaai ~
Sapew la call aku time tgh kojo ni ?

Unknown : Hello.. I'm Dibah, Marketing Department of KLMU.. May i speak to Mr. Muhammad Redha?

Aku : Yea saya bercakap.. Np yea.. ? Nk bg duit refund kew? hahaha.. (Laugh Out Loud)

Unknown : Hahaha.. No la... Actually.. I nk inform kat u ni yg u terpilih untuk di temubual oleh pihak media time convo nnt ! So i nk bg u soalan2 yg bakal di tanya nnt time inteview tu.. I nk u prepare.. Belatih dpan cermin.. Bleh bg email u? I nk send soklan tu.. Bile lg u nk msuk tv kan..

Aku : Erk.. kenapa aku plak terpilih ? (dalam hati) .. Ermm.. Okay.. Virusdx@rocketmail.com

Unknown : Okayh.. Thanks.. Good luck..  

Aku : Bluuurrrrr....


Woi KLMU.. tk de org laen kew? Mampus den esok.. Nk ckap apew.. huhu.. Nk tau soklan dye apew? hahaha.. Mmg soklan stok nk mntak kna puji KLMU ni..




Soalan untuk Graduan pada hari Konvokesyen
1.    Berikan nama penuh dan fakulti anda.

2.    Kenapa anda memilih Kolej Teknologi Cosmopoint untuk melanjutkan pengajian anda?

3.    Apakah maknanya mendapatkan segulung Diploma bagi anda?

4.    Sebagai seorang penuntut di Cosmopoint, apa yang telah banyak anda pelajari?

5.    Anda kini telah menamatkat pengajian di Cosmopoint, apakah rancangan anda seterusnya?

6.    Apakah nasihat anda kepada para pelajar yang ingin menyambung pengajian mereka?

7.    Anda memenangi Anugerah Bestari, apakah rahsia anda dalam mendapatkan keputusan yang bagus?


p/s : Yg tk leh blah nye.. Bile plak la aku dpat anugerah Bestari ? huhu 



No comments:

Post a Comment