Wednesday 21 November 2012

Pray for GAZA~

Assalamualaikum smua.. Entri kali ni bkan nak cerita psal apa sgt.. Seperti yang kita smua ketahui... Rakyat Palestin sekarang sedang berjuang dengan Israel Laknatullah di Gaza.. Masyaallah.. Kanak kanak yang tidak berdosa di bunuh dengan kejam. Tapi kita di sini masih lagi duduk bersenang lenang. Sehingga baru baru ini.. McDonald telah mengadakan satu kempen di mana memberi makanan percuma untuk sarapan pagi di seluruh outlet McDonald Malaysia yang kononnya untuk menghargai rakyat Malaysia.. Walhal kita semua tahu bahawa McDonald antara penyumbang dana untuk Israel Laknatullah...

Anda sendiri boleh fikir.. Apa yang rakyat Malaysia buat padahal orang orang diluar negara sendiri memboikot McDonald kerana kezaliman Israel Laknatullah.. Walhal rakyat Malaysia sanggup beratur panjang untuk mendapatkan seketul burger percuma dari McDonald..

#cik kak oi.. Burger Ramly pown sedap pew#


Sewajarnya... Kita sebagai orang Islam ptut memboikot secara keseluruhan.. Bkan hanya setakat hangat hangat tahi ayam... Subhanallah.. Sama sama lah kita berdoa demi kesejahteraan rakyat palestin.. Insyaallah kemenangan pasti milik kita... Amin..


Kill Them ALL !!

No comments:

Post a Comment